ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως μπορώ να αλλάξω προμηθευτή ηλεκτρικού ρεύματος;

Η διαδικασία αλλαγής προμηθευτή είναι πολύ απλή, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε καμία αλλαγή στο μετρητή του σπιτιού ή της επιχείρησής σας. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να υπογράψετε Σύμβαση Προμήθειας με την Protergia προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ανά κατηγορία πελάτη.


Υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αλλαγή προμηθευτή;

Όχι, δεν υπάρχει καμία χρέωση για την αλλαγή Προμηθευτή.


Ποιο είναι το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση της αλλαγής προμηθευτή;

Απαιτείται περίπου μια εβδομάδα από την ημέρα υπογραφής της Σύμβασης Προμήθειας και εξαρτάται από τις διαδικασίες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (ΔΕΔΔΗΕ).


Κατά τη διάρκεια αλλαγής προμηθευτή υπάρχει περίπτωση να μείνω χωρίς ρεύμα;

Όχι. Η επιχείρησή σας και το σπίτι σας δεν μένουν ούτε λεπτό χωρίς ρεύμα. Η συναλλαγή είναι καθαρά εμπορική. Η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας είναι εγγυημένη από τον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ).


Μπορείτε να παρέχετε τις υπηρεσίες σας σε όλη την Ελλάδα;

Η Protergia μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της και να προμηθεύσει με ηλεκτρική ενέργεια όλες τις περιοχές που είναι διασυνδεδεμένες με το εθνικό δίκτυο ηλεκτροδότησης. Ενδεχομένως στο μέλλον να υπάρξει η δυνατότητα προμήθειας και σε περιοχές που ανήκουν στο Μη Διασυνδεδεμένο Δίκτυο Μεταφοράς, ανάλογα πάντα με τις επενδυτικές ενέργειες του Δικτύου Διανομής.


Τι γίνεται με την εγγύηση που έχω καταβάλει στη ΔΕΗ;

Η εγγύηση επιστρέφεται από τη ΔΕΗ με συμψηφισμό στον τελευταίο λογαριασμό της ΔΕΗ που αναφέρεται ως τελικός.


Ποιο είναι το ποσό εγγύησης που πρέπει να καταβάλω στην Protergia;

Το ποσό της εγγύησης αντανακλά το κόστος της κατανάλωσης ρεύματος για διάστημα 45 ημερών και αφορά στην εξασφάλιση, αποκλειστικά, τυχόν μελλοντικών οφειλών του πελάτη. Η εγγύηση θα περιλαμβάνεται στον πρώτο λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος που θα λάβετε από την Protergia.


Κάθε πότε θα λαμβάνω λογαριασμό;

Ο λογαριασμός ηλεκτρικού ρεύματος της Protergia εκδίδεται κάθε μήνα και ανάλογα με το είδος του λογαριασμού χαρακτηρίζεται ως: ΕΝΑΝΤΙ -> Βάσει εκτιμώμενης κατανάλωσης ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ -> Βάσει καταμετρούμενης κατανάλωσης πιστοποιημένης από τον αρμόδιο Διαχειριστή ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟΣ – ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΕΝΔΕΙΞΗΣ -> Βάσει της «Καταχώρησης ένδειξης μετρητή»


Πως γίνεται η τιμολόγηση ενός εκκαθαριστικού λογαριασμού;

Στην περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο η καταμέτρηση γίνει σε χρονικό διάστημα μεγαλύτερο ή μικρότερο του τετραμήνου, τότε για την τιμολόγηση των καταναλώσεων εφαρμόζεται ο συντελεστής αναγωγής ημερών (αριθμός πραγματικών ημερών κατανάλωσης / 120 ημέρες).


Ποιες άλλες χρεώσεις θα δω στο λογαριασμό μου;

Στο λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, εκτός από τις ανταγωνιστικές χρεώσεις, περιλαμβάνονται οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις, καθώς και οι αναλογούντες φόροι και τέλη που επιβάλλονται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως του προμηθευτή που έχουν επιλέξει, συνεισπράττονται με τους λογαριασμούς κατανάλωσης και αποδίδονται στο κράτος.


Μπορώ να έρθω στη Protergia αν είμαι σε ρύθμιση;

Βεβαίως και μπορείτε, αρκεί η ρύθμιση στην οποία βρίσκεστε να είναι ενεργή.


Ποια είναι τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για να έρθω στη Protergia;

Απαιτούμενα δικαιολογητικά για οικιακούς πελάτες:
  • Αντίγραφο τελευταίου εξοφλημένου, έναντι ή εκκαθαριστικού λογαριασμού. Ευδιάκριτη φωτοτυπία ταυτότητας ή διαβατηρίου ή διπλώματος οδήγησης επικυρωμένα από ΚΕΠ, Αστυνομία, ή δικηγόρο ή απλή φωτοτυπία με ταυτόχρονη επίδειξη του πρωτοτύπου,
  • Πρόσφατη ένδειξη του μετρητή κατανάλωσης φυσικού αερίου
  • Έντυπο γενικής εξουσιοδότησης προς τον Προμηθευτή να εκπροσωπεί τον πελάτη ενώπιον του αρμόδιου διαχειριστή, θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής του πελάτη,
  • Έντυπο ειδικής εξουσιοδότησης, σε περίπτωση αρχικής ενεργοποίησης/επαναλειτουργίας σύνδεσης μετά από διακοπή, θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής.
Απαιτούμενα νομιμοποιητικά για εταιρείες ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΑΕ, ΙΚΕ:
  1. Ισχύον καταστατικό (τελευταίο κωδικοποιημένο),
  2. Ανακοίνωση ΓΕΜΗ που αφορά την εκπροσώπηση της εταιρείας ή ΦΕΚ εκπροσώπησης
    Σε περίπτωση που η σύμβαση υπογράφεται από τρίτο πρόσωπο (άλλο από το νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας), υπό την προϋπόθεση ότι τούτο επιτρέπεται από το καταστατικό, για τη νομιμοποίηση του υπογράφοντος απαιτείται:
    1. συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη νομίμως από τον ή τους εταίρους/ τον ή τους νόμιμους διαχειριστές που εκπροσωπούν την εταιρεία θεωρημένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) (ΟΕ, ΕΕ, IKE),
    2. συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη νομίμως από τον ή τους νόμιμο/νόμιμους διαχειριστές που εκπροσωπούν την εταιρεία θεωρημένη ως προς το γνήσιο της υπογραφής από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) (ΕΠΕ),
    3. συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο (στο οποίο η εξουσία θα παρέχεται από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας για λογαριασμό της εταιρείας) ή εξουσιοδότηση υπογεγραμμένη από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρείας με γνήσιο της υπογραφής του από την αρμόδια αρχή (Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών ή Αστυνομικό Τμήμα) ή ακριβές αντίγραφο πρακτικού Διοικητικού Συμβουλίου με το οποίο εξουσιοδοτείται για την εν λόγω πράξη, υπογραφή κλπ. (ΑΕ).

Πως μπορώ να δω ηλεκτρονικά το λογαριασμό μου;

Ηλεκτρονική πρόσβαση στα στοιχεία του λογαριασμού σας, παρέχονται μέσα από την ενότητα "myprotergia" και είναι διαθέσιμα μετά την έκδοση του τιμολογίου.


Ποιος είναι υπεύθυνος για τις χρεώσεις κατανάλωσης;

Την ευθύνη των μετρήσεων για τους μετρητές χαμηλής τάσης την έχει ο Διαχειριστής του Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ). Για τη μέση τάση υπεύθυνος είναι ο Ανεξάρτητος Διαχειριστής Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΑΔΜΗΕ). Τις μετρήσεις αυτές, τις στέλνουν στην Protergia η οποία εκτελεί την τιμολόγηση.


Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος σε ποιον μπορώ να απευθυνθώ;

Μπορείτε να απευθυνθείτε στον Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ), ο οποίος είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου. Δείτε αναλυτικά τα τηλέφωνα εδώ.


 

Έλα στην Protergia σε 3 απλά βήματα

Άλλαξε πάροχο ρεύματος εύκολα και γρήγορα από την άνεση του σπιτιού σου!

1. Συμπλήρωσε τη φόρμα

2. Σε καλούμε για την παραγγελία

3. Λαμβάνεις το συμβόλαιο
στο email σου

ΕΛΑ ΣΤΗΝ PROTERGIA

Συμπλήρωσε τη φόρμα για να λάβεις προσφορά

ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ;

(μη-υποχρεωτικά πεδία)

Αντίγραφο του τελευταίου λογιαριασμού σας σε φωτογραφία ή μορφή PDF
Σύρτε κι αφήστε αρχεία εδώ ή Περισσότερα

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ

Το ExeisRevma είναι επίσημος συνεργάτης της Protergia. Η Protergia είναι ο Τομέας Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου της MYTILINEOS, της μεγαλύτερης ιδιωτικής εταιρείας ενέργειας στην Ελλάδα, ο οποίος με ενεργειακό χαρτοφυλάκιο δυναμικότητας 1.200 MW θερμικών μονάδων και 222 MW Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας, καλύπτει άνω του 10% της εγχώριας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας.

Οι ειδικοί σύμβουλοι ενέργειας του ExeisRevma σας ενημερώνουν για τις ολοκληρωμένες ενεργειακές λύσεις που προσφέρουμε σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Η αποστολή μας δεν περιορίζεται στο να σας διασφαλίσουμε οικονομικότερο ηλεκτρικό ρεύμα, αλλά να βελτιώσουμε την καθημερινότητα σας, βοηθώντας σας να καταναλώσετε λιγότερη ενέργεια και να εξοικονομείτε χρήματα.